keliru. confused. pening.

confused. 
dua dua mcm best. 
bezanya satu dekat sikit, satu jauh sikit.
dua dua hari yang sama. cis.
tapi somehow dua dua ada jual buku indie guaaa.

 first event, BOCO 2014. rasanya ini 10th time kot? kot lah. hehe. 
not bad. ini boleh consider dekat.

2nd, PESTA RABAK! jauh sikit kot. kalau tengok cam mana nak gi naik transport awak. 
turun dekat kl sentral, then naik bas U83 kot. 
ini macam best cause ada macam macam.
muzik, bacaan puisi, teater, tayangan filem, jual buku, pameran, mime (mime ni apa?)
okay rujuk sini http://dailyseni.com/articles/pesta-rabak/
gua takot sabtu ni gua sampai sana. sorang pon ok what :D
kemon, nak seribu daya kan! 

aku tak tau mana datang idea ni. tapi aku start mengarang. 
tak, bukan untuk publish pon. untuk aku sendiri mungkin.
terima kasih pelangimerahjambu, cause kau org first baca and bagi pendapat. 
and sebab pendapat kau, aku ada semangat nak teruskan. 
and, sebab ini untuk bacaan aku, jadi ayat tk skema, malay bukan malay betul.
harap jgn kutuk. krik krik.
*baru suku. lek luuu.

*nota kaki - aku serius tak kesah kalau tak ada readers. lagi bagus kan aku rasa. 
*nota hati - tolong tunaikan janji boleh? benda senang kau kata haritu :|