jumaat?

Salam Sabtu. semalam jumaat. penghulu segala hari. 

aaaaaaa, sebab jumaat just satu kelas 10-12. so aku ajet acah acah nak jadi gadis untuk sekali jumaat.
erk. aku tidak tahu, kerana pakaian ku, semua menegurku. 
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitaik. haha. segan gilaaa babeng. 
mcm first and last je aku pakai tu. 
(pakai sebab dia mcm ditinggalkan je dalam almari. test aa sekali)

jadi, komen komen yang aku dengar harini.
'Iylda, comel lah.'
'Weh, mana jeans kau?'
'Eh, harini Iylda pakai skirt lah.'
'Weh, Iylda jadi muslimah harini.'
'Iylda, wanitanya kau.'
'Iylda, teruskan pakai macam ni.'
'Iylda, ayunya.'

ok, kerana komen komen sebegini, buat aku rasa nak balik tukar baju pagi pagi tu >.< 
menyesal pulak.
kenot selalu benda ni. kesian jeans jeans belaan aku. 
diorang nak kasih sayang jugak.

___________________________________________________________


ini untuk kau! 
kau yang tukar wallpaper and lock screen aku gambar kau.
and kalau boleh, dp whatsapp, dp twitter, dp facebook, dp we chat, semua kau nak tukar gambar kau.
ya kau.
ini untuk kau.

kan aku selalu cakap. 
aku selalu ada masa untuk kau. 
kalau busy sekalipon, tetap boleh reply whatsapp, angkat call, baca twitter, dm fb. 
kalau ada apa apa yang kau risau, yang kau sedih, yang kau buntu, yang kau geram, yang kau sayu, yang kau rasa nak cerita, yang boleh buat kau moody.
share dengan aku. aku boleh jadi kaunselor yang berjaya what? haha.
jangan diam. aku risau. lama lama aku rindu.

kbai.

___________________________________________________________

*nota kaki - ah lamanya Sabtu Ahad Isnin Selasa. lamanya 4 hari untuk bertahan tak kacau kau. lamanya lamanyaaa. 

*nota hati - terima kasih kerana selalu curi curi masa untuk luangkan dengan aku. walau susah. ah makin sayang lah macam ni. kuikuikui.

nota tangan - yeay cuti seminggu! enjoy dan happy holidaysssssss babies :D