krik krik.

and everytime im trying to avoid. 
im always end up falling for you. 
krik krik.

banyak benda mengecewakan skrg.
sampai rasa, 'KENAPA AKU TAK ADA LESEN KERETA!' 
haha at least ada lesen, kerete boleh sewa ye dok?
jadi, tnggu cuti seminggu, gua nak settlekan jugak >.<

geram pulak dgn transport awam ni.
bila pakcik teksi menggatal. ya Allah takotnya nauzubillah.
nak aje flying kick. 
tp nak jelah. gua lari sebelum sempat naik teksi dia dan flying kick senyum gatal dia.
euw. serius cuak boleh tahan jugak. peluh peluh gua. 
ok ni kelakar kalau ingat.

*nota kaki - seteresss hafal Jepun ni. amboi lagi susah dari ABC belajar time tadika.
*nota tangan - harini pantun jadi! wakakaka. sweetest goodnight wish i think? euw. apa ntah yg sweet part ckp aku gemok -.- 
*nota hati - gua nak tengok teater Awek Chuck Taylor :|