panas.

assalamualaikum cinta! (geli kan. tapi aku tktau kenapa Fuad, classmate, suka ckp mcm ni.)
nanti ada lah mulut mulut yang menjawab, 'Waalaikumsalam rindu.'
dan aku kekal tercengang. kevavian apakah ini. kahkah. (mencarut skit takpe kan? chill boleh?)

sekejap sangat masa ni berjalan. alih alih dah nak habis dua sem dah. erk.
somehow, benda paling best masa first year ni is kokorikulum.
a subject where you can rilex and no pressure. (yeke no pressure?) 
al kisah, aku memang betul minat martial arts jadah ni semua.
dulu belajar silat gayung separuh jalan masa form 1. kehkeh. 
bukan separuh lah. suku kot? baru belajar kekuda, tumbuk, tendang. kuikuikui.
rejeki (dibaca rezeki) dari Allah, gua masuk UTM, gua dapat masuk taekwondo. 
(ceh, ganas lah kononnya guna gua gua). ah shit, banyak merepek!
happy, betul happy. hehe. sebab aku rasa aku perempuan (walaupun mcm ganas yang org ckp mcm jantan).
aku tetap perempuan yang comel! hehe. anything can happen. prevention is better than cure aite? ok.
sekejap je, satu sem tu berlalu and tamatlah kisah taekwondo untuk koQ. 
dengan perasaan gembira. bangga pon jugak. 
sebab dah pecahkan plank guna punch and sidekick! whoa. best gila rasa masa tu. 
nak lompat, tp gua tahaankan. jangan riak please iylda! kehkeh.
tapi berita baiknya, gua masuk kelab taekwondo!!!!! jadi gua masih bertaekwondo! yeay. 
nak rasa sidekick gua?

 aku sajikan sedikit gambar malam assignment yang kene bawak membe. (gemoknya :O) 

_____________________________________________________

ok, meh aku sajikan sem dua pulak. 
flashback balik, masa orientasi tu, aku punye 1st choice memanah.
2nd choice baru taekwondo. 
jadi first sem aku masuk taekwondo. sebab memanah dah penuh! ceh. 
sampai hati tolak aku. tp well, aku bukan jenis putus asa kan. heh.
aku nekad amik memanah sem 2. here I am. hehe.
setiap rabu, 3-6 petang. wee wee. 
bahagia wehh. sebab minat. betul minat.
before ni archery kalau ada port je.
contoh mcm dekat sunway lagoon. ha archery kat situ. not bad lah.
lepastu, g santai2 kat pd ngn mira zawin dulu pon ada. 
somehow tk penah lagi rasa indoor punya. one day!
tapi betul, sebab minat. ketepikan penat.
walau tk boleh nap petang, panas sampai hitam, lengan boleh lebam.
biarkan! janji dapat archery. 
best. iniserius best. 
lagi lagi bila dah tau teknik. cara diri. cara tarik. cara aim. cara shoot.
teruja gilaa. serius terujaaaaa.
coach kata, teknik Iylda yang paling bagus.
tp kenapa shoot tk kena sepuluh pon coach? ok tnggi aim!

 paparan. hai Izzaty and Redza!

_______________________________________________________

terdetik hati nak tengok blog batudijalanan.blogspot.com 
kehkehkeh. ada ke cerita pasal milo air liur semua.
somehow ni buat aku tertarik.


ceritanya, aku tengok bestfriend a.k.a Mak ni. 
dok tulis puisi dekat kertas. aku tarik kertas dia.
dia tengah tulis 'aku pandang, kau pandang, kita saling memandang.'
krik krik. mcm jiwang kan.
so aku tolong lah sambung. terburai gelak masa tulis ni. 
ok mood jiwang tak ada masa tu. cuma mood main main je. 
kehkehkeh. gelak aku tengok puisi ni. apa jadah lah aku buat.

*nota kaki - 'Declare ni untuk budak budak. Bila dah dewasa. Enjoy the silent relationship lah beb.'
ini deep. dah ini aku tengah enjoy sekarang! <3

*nota tangan - ok dah 10 already. studyyyy Iylda studyyyyyy!