weekend.

p/s : untuk sekian kalinya, sedekahkan Al-Fatihah untuk pilot, co-pilot, cabin crew and passengers MH370.
hari ini, PM, Najib Razak, sahkan dalam conference that the flight 'ended' dekat Lautan Hindi. 
apa pon, takziah untuk semua. Allah Maha Mengetahui.

_______________________________________________________

to sum up all, weekend kali ni really really really well spent. Alhamdulillah for the joy and happines You gave me Allah :)
untuk Aimi, Farhana, Fadzil dan Kamil, terima kasih. untuk teman ke Pesta Rabak, Publika. 
2 heroes yang sangat bersabar even muka nampak gilaaa penat. 
tapi betul heroes, remember this.

'teman perempuan shopping, lagi penat ok.' 

somehow, aku lagi bahagia shopping buku dari shopping barang. kepuasan.
and aku dah tau salah satu sumber kebahagiaan aku! jyeaaah. 
happy dia bila beli buku tu, sampai mandi pon joget dalam shower. IniSerius.

 one collage is not enough to sum up my weekend with them. 
korang serious THORbaik! haha. 
and zoom in that picture, see, ada Petak Daud there.
lelaki pemuisi. which aku rasa cool seh lelaki dan puisi. 
secool lelaki dan gitar.
atau, lelaki dan piano.
cool.


KEPUASAN. KEGEMBIRAAN. KEBAHAGIAAN. 
ini dunia aku. 
kau judge, kau taik.
__________________________________________________________________

dan ahad, ditemani Need For Speed. 
cool. awesome. hensem.
aaaaaaaa, hero & heroin. both ada mata biru. Indahnya ciptaan Allah ni. aum.

yeah, Pavillion, Need For Speed and bestfriend.

aaaaaaaaaaaaa happy nya weekend mcm ni. 
macam tak payah fikir pasal apa apa.
just enjoy you life with your lovesssssssss.

nota kaki - malam tu, berteman jalan raya, kereta macam tak ada, jalan kaki, kau keluarkan janji. 
dan, aku akan ingat janji tu. ingat sampai mati. 

nota hati - cause everytime im with you, im falling for you over and over again.

de fak jiwang lagi. kbai.