ini post bergambar.

WE ARE THE CHAMPION MY FRIENDSSSSSS *nyanyi

haha maka berakhirlah dua minggu yang agak memenatkan dengan MJIIT Festival of Sports.
sports kan? tapi tk jugak aku kurus. pelik aku. kehkeh.

so, gua end up sports festival ini dengan pingat emas! hehe.
even gua baru start main volleyball dekat UTM ni haa, tp dengan teammate yg best, ktorg managed to get champion for volleyball vomen. hehe. *angkat kening.

bangga laaaaaa woi! aku baru berjinak jinak dengan sukan, then champion.
its like pembakar semangat gituhhhh. boleh lah masuk lagi sem depan. ecehhhh.
first year yang awesomeeeeee. 

nah gambar aku sajikan. hehe. 


first game. first kemenangan. first kegembiraan. hewhew. tengoklah perangai semua.


 final day. sabtu 26/4/2014. champion. daebak. awesome. hehe. (dah tk larat nak senyum tapi tetap gumbira sebab champion. wuuuu)

indahnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~ (sorry aa jakun sikit. hehe gua baru pes time kot nak aktif cmni)

 teammates, coursemates and coaches. tu dua lelaki depan tu, coach terbaik :D haha. 
sabtu yang penat dengan game volleyball, sukaneka and tarik tali. 
lepas tu, ahad terbongkang sakit badan. padan muka ~~~~

20 tahun. 2 dekad. baru menang cabutan bertuah. dan yang bertuah sekali. bukan calang calang, periuk nasi. kau hadoooooo? hehe. baru hajat dgn mak, nak beli periuk nasi, nak masak spageti. akhirnya, Allah makbulkan doa melalui cabutan bertuah nombor 100. hewhew. Thankyou Allah for listening to us <3

ya, walaupun aku dah sunburn, walaupun aku dah hitam. tak apa lah. 

gua dapat satu lagi hadiah. gua dapat lanyard UTM MJIIT fooooooooooooor freeeeeeeeee :D
hehehe. credit to my super bestfriend. thankyouuu :*

___________________________________________________________

gua paksa diri gua untuk tak berharap. 
tapi gua tetap berharap. 
dimana at last, gua yang kecewa. k. gua sedih. sadis. 

*nota kaki - dalam happy, gua sedih jugak. tapi, biarlah ~~~~