rebound relationship.

rebound relationship?

okay, apa ni rebound relationship?
rebound relationship ni adalah satu relationship yang serta merta korang jalinkan lepas je korang break dan kecewa dari sesuatu relationship.
as means macam, korang baru lepas kecewa. dan tak sampai seminggu, korang dah dapat pengganti.
gitu lah gamaknyaa.

pada aku, rebound relationship bukan satu yg terburu buru. 
mcm orang selalu ckp, 'senang dapat, senang lepas' - bitch pleaseeeeeeeee.
well, why dont just give a try. sbb mana lah tau, he/she might be your jodoh to be.
haa, apo nak dikato.

lagi pulak, ada jugak lah orang yg boleh buat kau senyum balik lepas kau kecewa.
tak de lah kau dok meratap meraung menangis dalam bilik tu haa sorang sorang.
chin up babe.

*aku tktau apa motif aku ckp pasal ni. influence terfaktab. meh lah melawat blog terfaktab untu tau. 

_________________________________________________________________

selesai test jepun. di mana aku rasaa sangat sangat terseksa untuk hafal. serius.
BM dgn BI aku pon stuck tahap petala ke 7. ini tambah baru. 
gua matiiiiii woi.

'belajar bahasa 2 sem, kalau expect orang jadi pandai, bodoh lah' - Dr.Rasheed Kutty

best advice everrrrr. kahkah. THORbaikkkkkk Dr :P


haa amek. semangat kau aku belajar. ececece. padahal dua jam before test baru concentrate betul2.
chuuuu lah kau Iylda. 
tapi apa pon, confident level kene tinggi. tulis je apa kau tau, salah betul belakang cerita.
- konsep aku. hehe

_______________________________________________________________

'When someone is so sweet to you, don't expect that him will be like that all the time because even sweetest chocolate expires' - unknown

which means - 'Don't expect too much from someone'

kau tau apa makna dia? kau faham kan? kau boleh analisa sendiri right?

ok. bai.

*nota kaki - gua rindu macam pungguk rindukan bulan. nampak dekat. tapi sebenarnya jauh yg teramat :')